Немає товарів
Готове замовлення доставляється Клієнту кур'єрською фірмою Нова Пошта протягом від 1 до 3 робочих днів з моменту відправлення.
Кур'єри, які доставляють посилки зобов'язані зв'язатися по телефону з одержувачем мінімум за 30 хвилин, з метою уточнення подробиць доставки.
Готове замовлення доставляється Клієнту кур'єрською фірмамою Нова Пошта від 1 до 3 робочих робочих днів з моменту відправлення. Номер посилки буде вказано в електронному повідомленні, що підтверджує відправлення замовлення.
Якщо ви знайшли дефекти на своєму багажі прямо на стрічці, не знімайте його звідти. Якщо ж ви не помітили вади, то домогтися компенсації буде складніше. Врахуйте, що через 7 днів, довести вину працівників аеропорту буде вже практично неможливо. Найкраще, відразу зверніться на стійку Лост енд фаунд (Lost & Found), яка розташовується в даному залі. На цій стійці вам потрібно буде надати бірку від свого виробу, паспорт та посадковий талон. Без цих документів оформити заяву неможливо.
Після цього вам потрібно буде заповнити бланк, написати заяву про пошкодження вашого майна. Заспокойтеся, ця процедура не займе багато часу. На з'ясування всіх обставин піде трохи більше півгодини. Головне для вас – отримати папірець з описом дефекту, що з'явився на валізі, та номер телефону, за яким вам треба буде зателефонувати.
Зв'язавшись за вказаним номером телефону, ви зможете забрати компенсацію за зламану валізу. Якщо виріб не підлягає ремонту, вам повернуть його вартість. Але для цього вам потрібно звернутися до майстерні, де ви отримаєте висновок експерта. Якщо ж вашу валізу відремонтують у майстерні, то вам потрібно буде надати чек, і вам повернуть витрачені вами гроші.
Пам'ятайте, всю відповідальність за ваш багаж під час поїздки несе перевізник.
Chemodanoff
Контакт : E-mail: shop@chemodanoff.com.ua, тел: 050 280-05-09
Адреса інтернет-магазину:www.chemodanoff.com.ua
1. Товар не відповідає властивостям, які повинен мати товар такого роду, відповідно до мети зазначеної в договорі купівлі-продажу і випливає з обставин або призначення;
2. У товару відсутні властивості, які пропонує продавець покупцеві, в тому числі, показуючи модель або зразок;
3. Товар не відповідає меті, про яку покупець поінформував продавця при укладенні договору купівлі-продажу, а продавець не висловив застережень щодо її призначення;
4. Товар переданий покупцеві є неналежної якості.
Ви можете повернути доставлені вам браковані або іншим чином, не відповідні, вашому замовленню товари. Ви можете зробити це протягом 14 днів після виявлення дефекту. Якщо ваша скарга є обґрунтованою, вам буде відшкодована вартість покупки і доставки. Претензію за якістю, необхідно відправити на електронну поштуshop@chemodanoff.com.ua, в листі слід вказати номер замовлення в інтернет-магазині Chemodanoff, назва і артикул товару неналежної якості, за яким пред'являється претензія, опис браку і фотографії бракованого товару. Після отримання претензії, відділ обслуговування інтернет-магазину Chemodanoff, направить Клієнту інформацію щодо передачі товару, кур'єру ТОВ «Нова Пошта», за яким була пред'явлена претензія і терміни передачі. Разом з товаром, покупець повинен докласти документ, що підтверджує купівлю товару (касовий чек, рахунок-інвойс, підтвердження оплати банківською картою, або інший документ, що підтверджує місце покупки, дані продавця і дату покупки).
Термін розгляду претензії становить 14 днів від дня передачі товару кур'єру.
Клієнт має право повернення придбаного товару протягом 14 днів від дати отримання посилки.
Якщо Ви хочете повернути товар, будь ласка, зв'яжіться з відділом обслуговування клієнтів по телефону або відправте інформацію на електронну пошту shop@chemodanoff.com.ua – консультант відділу обслуговування проінформує Вас про кроки, які слід зробити для здійснення повернення / обміну та витрати, пов'язані з такою процедурою.
Повертаючи або обмінюючи товар, клієнт покриває всі витрати, пов'язані з поверненням посилки до Chemodanoff.
Поверненню не підлягають товари, які мають сліди використання, дефекти і не мають фірмової упаковки та етикетки. Товар, що повертається повинен бути в такому стані, в якому він був відправлений клієнту.
Пн. - Пт.: с 10:00 до 20:00
Сб.: с 10:00 до 20:00